În ciuda tuturor progreselor tehnologice, cărțile de vizită sunt încă de neinlocuit. Majoritatea oficialilor companiei țin niste carduri în buzunar și le împart atunci când dau mâna cu un potențial client. Cardurile sunt utile pentru a promova afaceri în timpul unui târg comercial, seminar sau o întâlnire de afaceri.
Cărțile de vizita fac parte din exercițiul de branding pe care specialiștii în marketing îl fac pentru a învinge concurența. Cardurile nu conțin doar detalii de contact, cum ar fi adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa site-ului web și altele.
Strategii inteligente transformă cardurile în modele impresionante cu ajutorul șabloanelor de cărți de vizită. Designul vorbește favorabil pentru o afacere. Fiecare element de design, cum ar fi culoarea, fontul, spațiul, imaginea și logo-ul etc. are utilizarea planificată în card pentru impactul dorit.
Pentru clienți, cărțile de vizita sunt o fereastră pentru a vedea posibila calitate a produselor sau serviciilor unei companii. Potrivit unui studiu, 72% dintre oameni își formează o opinie despre o companie pe baza calității cărții de vizita.
Nu o să impresionați audiența daca hârtia pentru carduri nu are dimensiunea perfectă a cărții de vizita, este prea subțire și designul reușește sau nu să-i impresioneze. Un motiv pentru care cărțile de vizita sunt încă în circulație este că oferă informații de contact cu ușurință. Informațiile de contact ale unei companii sunt vitale pentru clienți. Toate detaliile voastre de contact, cum ar fi adresa de e-mail și numărul de telefon, sunt disponibile pe card. Destinatarul poate pune cardul cu ușurință într-un portofel sau într-un sertar de birou. Astfel, aceste carduri sunt utile pentru a afla rapid detaliile unei companii. Unele dispozitive digitale, cum ar fi iPhone-urile și telefoanele Android, pot trimite informații către alt telefon. Dar asta se întâmplă doar atunci când celălalt dispozitiv este compatibil. Este posibil ca nu toți clienții potențiali să aibă telefoane compatibile. Acest lucru face că aceste cărți fizice să fie esențiale pentru toate companiile în comparație cu cărțile de vizita digitale. Deci, ideea de a avea printuri necesare pentru startup-uri precum cărți de vizita, pixuri, mape, uniforme etc, reprezintă o investiție ideală! Atunci când înmânam o carte de vizită, clienții nu primesc doar datele de contact. Ambele părți mulțumesc și se salută.
Mai mult, ei petrec un timp bun în timp ce vorbesc și se conectează bine. Își împărtășesc informațiile de contact prin intermediul cardurilor într-un mediu prietenos. Acest tip de comunicare ajută la construirea unei relații cu un client. Orice afacere serioasă trebuie să atragă atenția clienților săi tintă. Un design atractiv și bine gândit de carte de vizită atrage atenția și creează o impresie favorabilă despre o afacere. Un logo al companiei, detaliile companiei afișate cu gust, utilizarea culorilor și a tipului de caractere potrivite ale mărcii conferă cardului un aspect profesional. Echipa noastră dedicată iti poate oferi consultanță de specialitate și iti poate propune cele mai bune soluții în functie de industria în care activezi și modelul de business.
Recent Comments