Orice material promoțional înseamnă nu neapărat asumarea unei cheltuieli din profitul companiei, ci mai degrabă o bună strategie de creștere a brandului. Un material promoțional, corect investit poate determina o imagine clară asupra produselor și serviciilor companiei tale. Cu toate acestea, încă mai sunt antreprenori care consideră că toate acestea nu sunt nimic altceva decât cheltuieli fără rost și nu alocă deloc bugete spre astfel de servicii.

Bine gândite și mai ales cu un mesaj clar și bine realizat, materialele promoționale pot fi o bună strategie de creștere a brandului, determinând creșțerea vizibilității produsului, dar și un mare impact în piață. Iată mai jos 5 motive pentru care ar fi bine să le folosești:

  1. Determină vizibilitate și recunoașterea brandului

Orice material promoțional are un sens precis, și anume recunoașterea brandului. Fie că este vorba despre un pix, despre un rucsac sau despre un alt tip de material promoțional, acesta este cât se poate de eficient în strategia de marketing a companiei tale. De aceea, atunci când alegi materiale promoționale ai în vedere care este publicul tău țintă, astfel încât să ajungi exact acolo unde ar trebui. Ori de câte ori materialul promoțional va fi folosit, mai mult ca sigur va ajunge și mesajul companiei tale exact la țintă. De exemplu, dacă oferi un pix personalizat, cu un mesaj inscripționat pe el, cu siguranță cel ce îl va folosi va remarca brandul companiei tale. La fel și atunci când este vorba despre un rucsac sau despre un tricou.

  1. Îți fidelizezi publicul

Orice produs ce este dăruit unei persoane, fie că este un cadou sau un material promoțional are scopul de a fideliza publicul țintă. De aceea, dacă vrei ca mulți să își îndrepte privirea spre compania ta, ar fi bine să oferi ceva gratuit, un material de ajutor, un produs de calitate, care să poată fi folosit ulterior.

  1. Altfel de carte de vizită

Politica oferirii cărților de vizită pare uneori o soluție nu tocmai la modă astăzi. De aceea, poți oferi un produs promoțional de calitate, care să fie folosit și pe el să se afle imprimat mesajul tău țintă, cu detalii despre brand, adresă, eventual date de contact. De exemplu, ai putea oferi unei companii un USB cu logo-ul firmei tale, dar și datele de contact. Este oarecum o altfel de carte de vizită. În acest fel, te vei diferenția de varianta clasică.

  1. Material promoțional – cadou util

Există oare vreo persoană care să spună nu unui cadou? Noi nu credem, mai ales dacă el este ales cu grijă și folositor. Fiind vorba despre o companie, alege ceva din zona de corporate, pe care să se regăsească logo-ul firmei tale, dar și date de contact. Cu siguranță, vei rămâne în memoria celui care a primit acest cadou de la tine, multă vreme, ba chiar ai putea fi și recomandat. Și chiar dacă cadoul nu îi este folositor persoanei căreia i l-ai dăruit, mai mult ca sigur, fiind de calitate, poate fi dat mai departe și uite așa, mesajul de pe materialul promoțional va circula. Și atunci când oferi un astfel de cadou, este bine să ai în vedere ambalajul.

  1. Materiale promoționale diverse

Nu trebuie să rămâi doar la un singur fel de material promoțional. Cu cât te vei afla mai peste tot, cu atât vei căpăta notorietate și mesajul tău va circula la cât mai multe persoane. De aceea, alege să oferi produse nu foarte scumpe, dar mai ales utile. Ai putea opta pentru pixuri, USB-uri, cănile pentru birou, brelocuri sau chiar tricouri confecționate din bumbac.

Materialele promoționale sunt o variantă sigură de a te adresa unor posibili clienți și de aceea noi la Shrimp Media oferim variante utile și memorabile astfel încât să se înregistreze o evoluție a brandului cu fiecare acțiune de comunicare ce are la bază distribuția de promoționale.

Sursa: PRwave.